ZAŠTITNIK SUBOTIČANA ZA NEDELJU DANA DOBIO 520 PRITUŽBI GRAĐANA ZBOG RAČUNA ZA GREJANJE

ZAŠTITNIK SUBOTIČANA ZA NEDELJU DANA DOBIO 520 PRITUŽBI GRAĐANA ZBOG RAČUNA ZA GREJANJE

Foto: Magločistač

Objavio: Magločistač

01.03.2016

Kategorija: Subotica

Poslao sam dopis sa pitanjima o tehničkim problemima na šta nisu ni odgovorili već su mi napisali da korisnici “Toplane” često otvaraju prozore i “bacaju” toplotu, dok građani koji se greju na struju i gas to ne rade. Odgovor se graniči sa napadom na moju inteligenciju

Zaštitnik Subotičana Zlatko Marosiuk dobio je za manje od nedelju dana 520 pritužbi građana i jednog pravnog lica za previsoke račune „Toplane“.

Januarski računi šokirali su skoro sve korisnike jer su u odnosu na isti mesec prošle godine i početak grejne sezone znatno uvećani, iako cena grejanja nije menjana tri godine.

U realan obračun sumnja i gradonačelnik Jene Maglai, koji se izvinio građanima zbog računa i naložio ombudsmanu da pokrene postupak revizije o trošku grada.

– „Toplana“ je do sada odbila sve prigovore, ali verujem da će nezavisni veštak utvrditi propust. Građani su zaista oštećeni i moramo ovo što pre sprovesti kako ne bi sve palo u zaborav – kaže ombudsman i dodaje da zna da je u januaru bilo devet ledenih i deset hladnih dana, ali da to ne može biti razlog enormno uvećanih računa.

– Poslao sam JKP-u dopis sa pitanjima o tehničkim problemima na šta nisu ni odgovorili već su mi napisali da korisnici „Toplane“ često otvaraju prozore i “bacaju” toplotu, dok građani koji se greju na struju i gas to ne rade. Odgovor se graniči sa napadom na moju inteligenciju – ističe zaštitnik građana. Marosiuk dodaje da kancelarija Zaštitnika građana prikuplja predmete, peticije, pisma i pravi detaljnu analizu pritužbi.

– Održaćemo sastanak sa odborničkim grupama, a zatim ćemo angažovati sudskog veštaka da utvrdi tačan obračun za svaki račun. Veštak će pregledati merila i drugu tehniku, svaku podstanicu i kalorimetre i na osnovu toga utvrditi da li su računi realni – kaže Marosiuk za „Blic“.

Ombudsman objašnjava da građani moraju račun prvo da reklamiraju „Toplani“, a kada dobiju odgovor, treba da se obrate njemu, dostave januarske račune od ove i prošle godine. Veruje da postupak neće trajati duže od dve nedelje i da će biti u korist građana.

Izvor: Blic

Podelite sa prijateljima:

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljenja. Obavezna polja su markirana *

Upišite tekst *

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 75. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti ili drugog ličnog svojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.