Infostud organizuje besplatnu obuku iz oblasti digitalnog marketinga, koja će se održati u Subotici u poslednjoj nedelji novembra i tokom prve polovine decembra.
Obuka je namenjena onima koji razmišljaju o karijeri u digitalnom marketingu, a tokom obuke će naučiti šta je digitalni marketing, koje strategije, faze i alate digitalci koriste u realnim projektima, zašto je važno merenje, šta se meri i na koji način.
Predviđene su četiri radionice u trajanju od po četiri sata. Prve dve će pokriti temu opšteg i digitalnog marketinga, dok će se druge dve baviti merenjem i praćenjem rezultata.
Predavači su Nemanja Cvijin (osnivač, PPC & SEO specialista, 4Pro Digital) i Bojan Stanković (produkt marketing specijalista, Infostud).
Broj mesta je ograničen, a prijave za obuku se primaju do 20. novembra, na imejl anja.balazevic@infostud.com.
Prijava treba da sadrži biografiju polaznika, motivaciono pismo – zašto želim karijeru u digitalnom marketingu, kao i odgovor na pitanje – koja marketinška kampanja mi je u poslednje vreme privukla pažnju i zašto.

